maandag 1 september 2014

The last one..

Een paar weken terug was het vrijwilligersfeestje van Into the Great Wide Open. Amarens en ik reisden daarvoor helemaal van Vlieland naar Amsterdam om onze gezichtjes even te laten zien. And we sure didn't regret that! Rond een uurtje of 7 stapten we op de fiets om naar de Tolhuistuin te gaan. En wat was het daar mooi! Toen we aankwamen kregen we gelijk muntjes om wat te drinken te halen, en zijn we aan een van de tafels gaan zitten. Al gauw kwamen er wat andere vrijwilligers bij ons aanschuiven en we hebben een hele gezellige avond gehad!
Nu is het nog maar een paar nachtjes slapen voordat ITGWO begint. Time flies! Woensdagavond stap ik weer op de boot naar Vlieland om dan echt m'n laatste festival van 2014 mee te maken. Ik heb er gigantisch veel zin in, het wordt natuurlijk hard werken maar ik vind het dat helemaal waard.
Hier nog even wat plaatjes die ik op het vrijwilligersfeestje heb gemaakt, en ja, ik zal zaterdag de groetjes doen aan BEN HOWARD!

Bye!
Renske.
Altijd handig bij aankomst!
Gezellig in de Tolhuistuin

Tolhuistuin is prachtig!

Lichtjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...