dinsdag 23 september 2014

Tuesday Travels 2

Yay, another tuesday! Na even zoeken heb ik weer een leuke foto gevonden. Ik was met m'n ouders, zus en broertje op vakantie in Spanje, vlak bij Murcia. We hadden net gewinkeld en we zaten hier lekker water te drinken in de schaduw in een heel mooi parkje. Ik had een heel leuk idee voor een foto, dus heb ik m'n moeder de camera in handen gedrukt en ben ik even mooi gaan liggen met m'n zus. Ik vind dit een van de mooiste foto's die we hebben en heb hem dan ook bewust opgezocht! Het was een heerlijke vakantie waarin we echt zulk lekker eten hebben gemaakt, wauw! Volgens mij hebben we echt elke avond zelfgemaakte tapas gegeten, haha. Nu ik het me zo bedenk, die vakantie hebben we echt heel veel mooie foto's gemaakt. Wie weet binnenkort weer een!


Bye!
Renske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...