zondag 14 september 2014

22

Vandaag ben ik overspoeld met lieve berichtjes, leuke belletjes, cadeautjes en veel kussen en knuffels. It's my birthday..! Van m'n veel te gekke lieve ouders heb ik een Crosley platenspeler gekregen. Met een plaat van Asgeir. En Alt-J. En Ben Howard. En Tom Odell. En James Vincent McMorrow van m'n oom en tante. En Thomas Azier van m'n bestie. 
Are.
They.
Kidding!
Dus echt wel de vetste verjaardagscadeaus ever! Mochten jullie me ooit zoeken, ik ben voor de rest van m'n leven in m'n kamertje platen aan het draaien. Oja, en aan het staren naar m'n awesome zeefdruk van Thomas Azier (WTTV editie, thanks Nouk!). En ik heb nog een Urban Decay Naked Palette gehad. Nummertje 3. Helemaal uit Amerka. Zo lief van m'n oma en tante! (Ik vergeet nog heel veel cadeaus te melden, sorry lieve allemaal!)

Oke, en dan nu nog even serieus. Weer een jaartje ouder, weer een jaartje wijzer. Als ik mezelf vergelijk met de Renske die net 21 is geworden, ben ik (de Renske nu) een heel ander iemand. Was ik een jaar geleden nog niet helemaal zeker van, nouja, alles eigenlijk, heb ik nu heel heldere doelen voor ogen die allemaal heel realistisch en haalbaar zijn en ben ik omringd door mensen die stuk voor stuk heel goed voor me zijn. Dat is fijn, kan ik je zeggen. Ik proost dan ook op een heel, heel, héél mooie toekomst, waarin er nog heel veel mooie dingen mogen gaan gebeuren.

Bedankt voor alle birthday wishes!
Bye!
Renske.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...