dinsdag 16 september 2014

Tuesday Travels

Oh, de zomervakantie is nog maar net voorbij en ik heb nu al zin in die van volgend jaar. Om dat heerlijke vakantiegevoel gewoon lekker vast te blijven houden (ook straks in de koude wintermaanden) introduceer ik bij deze: Tuesday Travels! Een heerlijk concept waar ik laatst iets over las en wat ik ook wil doen. Ik weet er het fijne niet van dus ik heb er zelf iets van gemaakt en dat ga ik hier met jullie delen. Let me explain:

Elke "tuesday", dinsdag, deel ik met jullie een van mijn 'oude' vakantiefoto's. Zo haal ik dus voor mezelf herinneringen op van een heerlijke vakantie (zodat ik nog even weg kan dromen), en kunnen jullie nieuwsgierige aagjes zien wat ik allemaal heb gedaan en gezien. Win-win situatie!

Om te beginnen een foto van Vlieland 2013. Het was een zomervakantie waarin ik eigenlijk niet weg zou gaan, tot een vriendin (inmiddels m'n beste!) vroeg of ik met haar mee wilde naar Vlieland. Ik was daar nog nooit geweest en het leek mij wel gezellig. Little did I know dat het een van m'n heerlijkste vakanties ooit zou worden. Op deze foto was ik zo super gelukkig! Ik was met m'n liefste vriendinnetje, het was super warm, we zaten in de mooiste tuin van de wereld (Armhuis!), genoten van een heerlijke wijnproeverij en we hadden zulk geweldig eten.. Niet normaal. Echt iets wat ik nooit meer zal vergeten.

Ik merk nu al dat ik dit soort posts geweldig vind om te schrijven, ik ben helemaal blij! Volgende week weer een!

Bye!
Renske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...