zondag 1 maart 2015

Een versje bij de thee

Nu ik sinds een paar maandjes geen TV meer heb, merk ik dat ik veel meer tijd heb om lekker te gaan zitten met een boek. "This is where I leave you", "The Rosie project" en "Stoner" zijn boeken die ik onder andere heb gelezen. Ik ben op dit moment bezig met "Into the wild". Toen ik weer eens in de trein zat met een goed boek, schrok ik ineens op omdat ik het woord "Zwolle" hoorde. Dat houdt in dat ik moet overstappen! Was er zo weer ruim een uur voorbij zonder ik er erg in had. Mijn versje van vandaag gaat dan ook over dat fijne van lezen.

Al lezend verlies ik mezelf
in zinnen van de mooiste boeken
dus mocht je me ooit kwijt zijn
weet je nu waar te zoeken

O ja, vorige week geen versje.. Ik had deze week vakantie en mijn zusje was die dag bij me. Het is er een beetje bij ingeschoten! Vanaf nu weer elke zondag.

Bye!
Renske

Tea and banana pancakes: ultimate sunday breakfast

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...