zondag 29 maart 2015

Een versje bij de thee

Ah, ik ben echt een van die mensen die de overgang van wintertijd naar zomertijd of andersom echt niet kan handelen. Ik heb ook altijd zo veel last van tijdsverschil als ik op vakantie ga! En nu ben ik dus weer helemaal van slag. Ik heb vandaag dus te lang in bed gelegen, heb op de meest vreemde tijden honger en snap niks meer van klokken (staat deze nu goed? Is deze automatisch gegaan? Moet ik mijn analoge klok nog anders zetten?). Jep, drama dus, overgaan naar die zomertijd. Al vind ik het altijd wel weer heel fijn als het 's avonds langer licht is. En over een half jaar mogen we gelukkig ook weer een uurtje langer slapen!

Deze zondag ben ik vooral heel veel aan het studeren, de tentamens zijn weer in zicht en ik heb even een paar rommelige weekjes gehad deze periode. Dus ik maak nu weer even mijn inhaalslag. Ik schrijf ook ineens niet meer zo heel veel versjes, vooral omdat ik merk dat mijn versjes niet zo heel gezellig zijn.. Dat heeft zo zijn redenen, haha. Ik ga proberen deze week weer leuke dingen te schrijven. Als het zou stoppen met regenen scheelt dat ook weer! Dus, vandaag nog een sneu versje en vanaf volgende week alleen nog maar happiness (niet dat ik mijn gevoelens niet de ruimte wil geven, dat doe ik wel! Ik mag gewoon nóg meer op de leuke dingen gaan focussen).

Was het maar heel makkelijk
om te vergeten over jou en mij
kon je in gedachten maar weg
zoals je toen in het begin erbij.
'Hot Tea', geplukt van de Instagram van Rens Kroes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...