zaterdag 3 januari 2015

Happy New Year!

De beste wensen voor 2015! Ik hoop dat jullie allemaal een super leuke jaarwisseling hebben gehad. Ik heb oud en nieuw gevierd met mijn ooms, tante, moeder, zus en broertje in Alkmaar. Mijn vader moest die nacht werken voor de brandweer, hij kon er dus helaas niet bij zijn. Maar gelukkig kon hij rond 1 uur 's nachts toch nog langskomen om ons even te zien, heel lief!

Ik heb dit jaar niet echt "goede voornemens", maar wel dingen die ik wil doen. Of zijn dat dan wel goede voornemens? In ieder geval wil ik dit jaar:

- spullen weg doen die ik niet gebruik/nodig heb (uitdaging! Ik ben verschrikkelijk slecht in het weggooien van spullen, het liefst bewaar ik alles onder het motto van: misschien komt het ooit nog eens van pas..)
- meer mindful worden en meer yoga/meditatie doen (ook een uitdaging. Ik heb het eind vorig jaar geprobeerd maar ik ben niet zo goed in het volhouden ervan, hoewel ik de motivatie wel echt heb!)
- meer lezen en meer schrijven (moet lukken dit jaar. Ik heb geen tv meer in Groningen! Wie is de Mol kan ik gelukkig wel zien en dat mag ook wel. Hallo, het is Wie is de Mol!)
- niets. meer. uitstellen (ik ben echt de uitstelkoningin. Als ik iets moet doen of ergens aan denk, moet ik het direct gaan regelen. Grootste uitdaging van allemaal, denk ik!)

En ik wil daarnaast in 2015 ook wat meer van de wereld zien en héél veel concerten en festivals gaan bezoeken. Gelukkig is er al bijna weer Eurosonic Noorderslag!

2015 wordt een mooi jaar!
Cheers,
Renske


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...