zondag 25 januari 2015

Een versje bij de thee


Wauw! Gisterochtend werd ik wakker en opende ik mijn gordijnen om te zien dat ik niet wakker was geworden in Groningen, maar in een sprookje! Het had hier vrijdag op zaterdagnacht flink gesneeuwd, wat zorgde voor de meest mooie plaatjes. Vandaar dat jullie vandaag, naast natuurlijk een versje, gewoon ook een plaatje krijgen van het mooie Groningen (in de sneeuw).
Ik had gisterochtend een afspraak bij de kapper, dus het was nog een flinke uitdaging om door die sneeuw te ploeteren naar de Nieuwe Ebbingestraat. Maar, omdat ik er immers toch al uit was, ben ik op de terugweg expres omgelopen omdat ik een heel mooi plekje weet in de stad, waar ik gewoon even heen moest. En daar heb ik dan ook een hele mooie foto gemaakt. Mijn Groningse vriendjes en vriendinnetjes herkennen het misschien wel, hebben zij even geluk! Want ik ga lekker niet zeggen waar het is. Jullie mogen nog wel even genieten van een versje van mij over, een keer raden.. Juist, liefde!

Het is lastig iets te verzinnen
wat niet over liefde is
want ik wil weer over jou beginnen
en zo gaat het dus nu al mis







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...