zondag 4 januari 2015

Een versje bij de thee

Het is weer zondag en het is dus weer tijd voor een versje. Ik vind het echt heel leuk om mijn versjes te delen, ik merk dat ik er ook veel meer schrijf en ik vind ook steeds sneller inspiratie. De meeste versjes schrijf ik in de trein, aangezien mijn minimale reistijd waar dan ook naartoe sowieso 2 uur bedraagt. Ik ben zo blij dat ik nog gratis kan reizen, haha! In de trein heb ik altijd zo mooi de tijd om na te denken over van alles en om lekker naar buiten te staren, en dan komen de versjes vanzelf. Over iets wat ik zie of over iets wat ik heb gedaan of over gewoon iemand.

Ik ben heel blij dat ik van heel veel 'lezers' leuke reacties krijg op mijn versjes (en op gewone posts), dat doet me echt goed! Ik ben zo blij als ik weer van iemand hoor dat hij/zij mijn blog leest en het ook leuk vind. Super super super thanks daarvoor. Dat geeft mij namelijk de motivatie om door te gaan met schrijven en zo hopelijk alleen maar beter te worden.
Liefde!

ik zou je voor altijd willen kussen
tot mijn mond denkt: toe nou, stop!
maar zo ver is het nog lang niet
dus voorlopig hou ik nog niet op


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...