dinsdag 4 november 2014

Tuesday Travels 5

Ah, Florida.. Liefde!
Dit is een van de honderden foto's die in deze vakantie zijn genomen. Helaas waren mijn zus en ik toen nogal van de selfies waarop je alleen onze gezichtjes ziet en niets van de omgeving! We hebben zo veel gezien en gedaan, we zijn volgens mij door heel Florida gereden maar heb daar dus heel weinig bewijs van! Ik sta hier met mijn zus, moeder en (hele moeie) broertje in Disney. We waren in 2009 voor de derde keer drie weken naar onze favo Amerikaanse staat. En we hebben er al zo veel gekke dingen meegemaakt!
Zo hebben we bij de tweede keer in Florida (2004) orkaan Charley moeten overleven (oké, hier overdrijf ik misschien een beetje.. Alhoewel er t-shirts in de winkel lagen met de tekst: I survived hurricane Charley). Was allemaal best wel spannend! Mocht je er iets over willen lezen:
http://www.volkskrant.nl/buitenland/15-doden-grote-ravage-in-spoor-orkaan-charley~a720398/
En de laatste keer, 2009, hebben we gezien hoe er een raket werd gelanceerd van het Kennedy Space Center. Zo bizar, we stonden in een baai en zagen in de verte een raket omhoog gaan, en met een flinke vertraging hoorde we ineens zó veel kabaal en kwamen er allemaal golfjes in het water.. Zoiets maak je toch nooit mee?
Orlando in Florida is echt een van mijn favoriete plekjes in de wereld. De mensen zijn er heel vriendelijk en behulpzaam, het klimaat is heerlijk en alles is zo groot! Niet dat het er per se heel mooi is, ik ben in steden geweest met veel meer cultuur en veel meer verhaal, maar het leventje in Amerika is echt heel relaxed en makkelijk. En betaalbaar, als je er eenmaal zit! Wat een heerlijke vakanties waren dit =)

Bye!
Renske

Disney!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...