donderdag 5 juni 2014

Kimi

Twee violen en een trommel en een fluit! De liefste grijze poes van de wereld is vandaag 2 jaar geworden!

Zoals bijna iedereen die mij een beetje kent wel weet ben ik redelijk gek op katten. Erg gek op katten. Oke, eigenlijk gewoon een crazy cat lady.. Mijn eigen kleine verwende poes heet Kimi en is een kruising Brits Korthaar. Ik heb haar twee jaar geleden als cadeautje voor mijn verjaardag gekregen van mijn oma en mijn tante (jep, ik ben pas jarig in september, maar Kimi was er nu al!)
Kimi heeft ongeveer een jaar bij mij in Groningen gewoond en in die tijd is ze is echt m'n beste maatje geworden. Ik noem haar altijd baby, haha! Ik heb haar leren zitten als ze een kattensnoepje krijgt, ze weet dat "hap hap hap" eten betekent en soms wil ze nog wel eens rollen op commando. Ze is echt awesome.
Toen ik ging verhuizen naar het studentenhuis waar ik nu woon kon ze helaas niet mee. Het was een lastige keuze, maar ik had gewoon de gezelligheid van huisgenootjes nodig. Gelukkig zijn mijn ouders zo lief geweest om Kimi in huis te nemen tot ik weer ga verhuizen naar een plekje waar ze wel bij mij kan wonen. Ik kijk nu al uit naar die dag! Kimi kan nu in Alkmaar lekker naar buiten en heeft het daar enorm naar haar zin, zelfs met de katten van m'n ouders. Ze is nogal bazig, zegmaar.
Elke keer als ik thuis-thuis kom roep ik haar zodra ik binnen ben, en waar ze ook vandaan komt, ik word altijd hartelijk onthaald. Ze weet echt dat ik haar baasje ben! Ze mag van m'n ouders eigenlijk niet boven komen, maar zodra ik in Alkmaar slaap weet ze me daar wel te vinden..


Vandaag, 5 juni, is Kimi dus alweer twee, time flies!

Bye!
Renske



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...