maandag 30 juni 2014

Summer Holidays

Na een (school)jaartje hard werken op de pabo is het nu dan officieel vakantie voor mij. Geen herkansingen, naar alle verwachtingen al de studiepuntjes in de pocket. Trots, ja, zo mag ik het gevoel dat ik heb wel bestempelen. En hiervoor mag ik mezelf dan ook wel belonen met een heeeeel leuke zomervakantie. Want ik heb nogal wat plannen! Lemme talk you through 'em:

Ik begin met een bezoekje aan het Beatrixtheater in Utrecht, om met m'n moeder de musical 'Jersey Boys' te zien. Hier willen we al heel lang heel graag heen, en vorige week dachten we: waarom niet? Dus, kaartjes gekocht en we maken er morgen een leuk dagje van.
Vervolgens komt m'n lieve zus bij mij crashen in Groningen en moet de vakantie op een feestelijke manier worden ingeluid. De nodige drankjes zullen gedronken worden en dansjes en sjansjes zijn ons ook niet vreemd. Met diezelfde zus (ik heb er ook maar één) ga ik de week daarna een dagje naar een polo-wedstrijd. Dit is vanuit haar studentenvereniging (in Leiden), de dresscode is cocktailjurkjes met hoedjes. We maken er vast wel iets moois van!

De housewarming van m'n bestie is ook al bijna, ze woont vanaf morgen officieel in Amsterdam..! Dat belooft sowieso een legendarische avond te worden, heb er nu al zin in. In de uitnodiging werd niet verklapt wat we gingen doen, maar we moesten onze zwemkleding mee (alle credits hiervoor gaan naar Amarens!).
18-19-20 juli ga ik met Amarens richting Leeuwarden, om het festival Welcome to the Village onveilig te maken. WTTV is ons tweede festival van deze zomer (3e als ik bevrijdingsfestival Groningen ook mee mag tellen). We gaan lekker kramperen op de festivalcamping, bij deze ben ik alvast zonnedansjes aan het doen in de hoop dat het een beetje lekker weer wordt.
Een maand later ga ik weer twee nachtjes slapen in een tentje, dan niet op een festivalcamping maar waarschijnlijk weer een hele leuke boerencamping met mijn oom en tante en zus. Dit is een traditie die wij, jawel, al een jaar of 13 volhouden. Ik weet het niet eens meer precies! Héél lang in ieder geval!

In de KEI-week van 11 tot 15 augustus ben ik samen met mijn huisgenootje(s) KEI-mama! We hopen heel erg dat we een leuk groepje krijgen, we hebben in ieder geval al mooie plannen en hopen er voor iedereen een super awesome week van te maken. We hebben er super veel zin in! En in het kader van vrijwilliger zijn, ga ik met Amarens in september het vrijwilligersteam van Into the Great Wide Open versterken. Super tof dat ze ons (allebei!) hebben uitgekozen, ITGWO is een fantastisch festival, als je tijd over hebt, check dan even hun aftermovies of promo-filmpjes op YouTube of Vimeo. En mocht je je drankje ingeschonken willen krijgen van Amarens of mij, helaas, kaartjes waren een paar maanden geleden na 10 minuten al uitverkocht (snif).

Natuurlijk is er nog Noorderzon van 21 tot 31 augustus, en ik was eigenlijk wel van plan om met een rubberbootje in de vijver van het podium 'Het Dok' te gaan chillen. Mocht er nog iemand zijn met een (plekje in) een rubberbootje, let me know, I'll bring some booze in return!

En tussen al dit leuks door heb ik nog afspraakjes met vriendinnen, verjaardagen en dagjes winkelen staan. En ik ga nog een paar daagjes met de liefste ouders van Nederland (dat mag ik zeggen, want ik schrijf dit) mee naar Friesland én nog een paar daagjes naar het prachtige Vlieland met Amarens. No way dat ik me ga vervelen, deze zomervakantie wordt AWESOME. Cheers!

Bye!
Renske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...