woensdag 20 augustus 2014

What's upppp

Mijn blog bestaat nu alweer even en ik was natuurlijk van plan over al mijn zomeravonturen prachtige verhalen te schrijven. Ik heb inmiddels al heel wat gedaan en meegemaakt, maar nog niet overal braaf een verhaaltje over geschreven.
Ik merk dat het komt omdat mijn leven op dit moment echt NUL regelmaat en routine heeft. Ik reis héél veel (door Nederland), ben elke dag met 1000 verschillende mensen in contact, slaap overal en nergens en dat zorgt er dan ook weer voor dat m'n slaapritme een beetje ontregeld is.
Maar je hoort mij niet klagen! Ik heb al een onvergetelijk mooie zomer, die gelukkig nog niet voorbij is! Ik heb nog 2 weekjes waarin ik ook weer ontzettend veel ga doen.
Wat ik allemaal al heb gedaan sinds awesome Welcome to the Village is het volgende: ik ben naar het altijd mooie Vlieland geweest met Amarens, heb een heel leuk vrijwilligersfeestje van Into the Great Wide Open op een fan-tas-tische locatie gehad, en ik ben helaas inmiddels al 5 daagjes geen KEI-mama meer. De KEI week (introweek van Groningen) was vorige week en ik begeleidde een groepje van 14 nieuwe studenten. Het was SUPER LEUK!! (Ja, capslock is hier noodzakelijk).

Voor degenen die mij vaak zien, mijn polsbandjes-verzameling is inmiddels gegroeid naar 4! Nu nog ééntje en dan is de verzameling compleet.. Nog 2 weekjes tot Into the Great Wide Open! Maar eerst even een lang weekendje kamperen met m'n zus, oom en tante. Expect a new blog post soon!

Life's awesome! Cheers!

Bye,
Renske.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...