vrijdag 20 november 2015

Hello's and goodbye's

Meer versjes, meer bloggen.. Ik ben een kei in goede voornemens bedenken, waarmaken is weer een hele andere categorie. Sinds mijn laatste blogjes heb ik even tijd nodig (gehad) om de dingen een beetje op een rijtje te zetten. Het verbreken van een relatie, een operatie bij mijn lieve moeder, het verliezen van een dierbaar familielid, vriendschappen die verwateren tegen mijn zin in en het leven dat ondanks alles gewoon doorgaat, it's a lot. Bloggen gaf me stress, omdat ik niet echt in the mood was om me op mijn blog vrolijk en blij voor te doen voor het handjevol lieve mensen dat dit leest. Daarnaast kreeg ik gewoon geen versjes op papier en het idee dat ik versjes moet schrijven helpt in zo'n situatie ook niet mee.

Ik mis het bloggen en het schrijven van versjes echter heel erg. Héél erg. Ook mis ik de lieve reacties die ik van iedereen kreeg als ik weer eens iets online had gezet. Ik doe bij deze geen beloftes, maar het lijkt me heerlijk om weer eens te gaan zitten en een lief, klein versje te bedenken.

Wie weet tot snel, bye!
Renske



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...