zondag 26 april 2015

Een versje bij de thee

Het is weer zondag, het is weer tijd voor een versje! Vorige week heb ik geen versje geschreven.. En dat heb ik geweten! Heel veel lezers hebben me er op gewezen dat ik niks op mijn blog had gezet. Heel goed hoor! Eigenlijk ben ik er altijd wel mee bezig, met schrijven, maar ik zit een beetje in een schrijf-dipje. En dan is het goed om te horen dat mijn versjes gemist worden!

Nu heb ik weer geen mega happy versje, maar ik vond het wel een mooi versje. En gewoon een versje dat echt even paste bij hoe ik me voel. Deze week zal ik elke dag proberen om iets te schrijven, al is het alleen voor mezelf =)

Ik ben niet chagrijnig
niet boos of depressief
ik vind alleen de wereld
een stukje minder lief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...