zondag 12 april 2015

Een versje bij de thee

Pfoe, ik zit midden in mijn tentamens dus ik ben de hele week flink aan het studeren. Ik vind tentamenweken van de pabo nooit zo heel erg. Het zijn altijd net een soort vakanties, want je hebt geen stage en ook geen college! De enige verplichting die je hebt is studeren, en dat gaat me eindelijk ook eens iets gemakkelijker af dan bij alle jaren VWO en uni hiervoor! Al met al, het is hard mijn best doen maar ook altijd weer een beetje bijkomen. Nu nog even mooie resultaten terug krijgen.

Vandaag ben ik even de stad in gelopen, het was heel mooi weer en ik vond het zonde om weer een dag binnen te zitten. Ik heb mooi even twee pakjes film kunnen kopen voor mijn Instax mini! Eindelijk! Ik wil mijn eerste foto van mijn poes Kimi maken, dus met het gebruik moet ik nog even wachten..

Oké, zonder nog meer geklets hier mijn versje voor deze zondag! Fijne avond!

Ik wil feestjes 's avonds laat
en lachend dansen over straat
en ijsjes eten bij de zee
en jij mag best wel met me mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...