woensdag 29 oktober 2014

Tuesday Travels 4

Make it a Wedneysday Travels, ik ben namelijk heel goed in het vergeten van mijn posts publiceren op dinsdag! Dinsdag is ook echt de drukste dag van mijn week, met stage, vervolgens werken en daarna huisavond. Allemaal heel leuk, wel heel druk. Maar bij deze neem ik je mee naar onze vakantie in Turkije van vorig jaar.. Ik denk dat dit een van de mooiste vakanties met m'n ouders ooit is geweest. Het was heel fijn om met elkaar weg te gaan, aangezien ik net een best heftige periode had doorgemaakt met veel veranderingen. Daarnaast hebben mijn ouders destijds twee verhuizingen in twee weken tijd gedaan, dus zij waren ook best wel toe aan vakantie.

We zaten vorig jaar in hotel Samara. En dat is dus echt wel het allermooiste hotel dat ik ooit heb gezien. Alles was super luxe en zag er heel verzorgd uit. De locatie was ook perfect, ergens heel afgelegen in een baai, dus super rustig en in een hele mooie, groene omgeving. Ik kan me nog goed herinneren dat de avond dat we aankwamen net als in een sprookje was. Het was schemerig en alle lichtjes in de tuin van het hotel en op het strand waren aan.. We zijn op de steiger gaan zitten en ik kan me nog zo goed het slokje van m'n eerste cocktail herinneren: geluksmomentje!

We hebben die vakantie heel veel van de omgeving gezien. Bodrum is echt prachtig, en alle dorpjes die er omheen liggen ook. Mijn ouders wisten best veel van Bodrum, dus we hebben een hoop leuke dingen gezien en gedaan. We hebben bijvoorbeeld heel veel marktjes bezocht. En dan niet van die marktjes met allemaal imitatie-kleding, maar echt lokale marktjes met eten en kruiden en het aller- aller fijnst; gedroogd fruit..! Mmmmm.

Op deze foto sta ik met m'n zus bij een haventje en hadden we net een stukje gewandeld. Je ziet gewoon dat we heel erg gelukkig zijn, ik word dan ook heel blij van deze foto.
Ik hoop dat ik nog een keer terug ga naar dit prachtige hotel met het vriendelijke personeel en het heerlijke eten. Tot die tijd kan ik mooi wegdromen bij deze post.

Bye!
Renske



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...