zondag 10 mei 2015

Een versje bij de thee

Wow, wat een heerlijke dag! Ik was heel vroeg wakker (10 voor 8) en ben er toen ook maar uitgegaan. Ik heb een nieuw powerfood-ontbijtje geprobeerd en heb daarna wat gestudeerd. Om 12 uur ging ik yoga doen met mijn huisgenootje, dat was heel fijn! Helemaal ontspannen fietsten we weer naar huis. Het weer was vandaag heel goed dus ik heb de rest van de middag doorgebracht op mijn balkonnetje. Ook heb ik nog even een bosje bloemen voor mezelf gehaald, omdat ik gisteren de 'grote schoonmaak' heb gedaan in mijn kamertje. Alles is weer netjes en fris, en een bosje bloemen paste daar helemaal bij! Mijn meivakantie is morgen weer afgelopen, maar ik ben gelukkig weer vol energie en met zo'n schoon kamertje kan ik de laatste weekjes weer aan.

Het versje van vandaag was een pittige om te schrijven! Ik had twee versregels die ik heel mooi vond, maar ik kon de rest van het versje maar niet bedenken. Ik wist wel welke kant het op moest gaan, maar ik kon de woorden niet zo goed vinden. Eigenlijk past het versje wel goed bij hoe ik me voel, al moet dat natuurlijk niet verkeerd geïnterpreteerd worden. De achterliggende boodschap is dat ik gewoon hard moet werken voor de dingen die ik belangrijk vind. Daar mag ik mezelf wat vaker aan gaan herinneren.

Fijne zondag allemaal!

Ik sta heel regelmatig stil
bij alle dingen die ik wens
bij alle dingen die ik wil

Want het lukt dan heus een keer
als ik het maar volhoud
als ik het maar probeer
Tea @ Bagels&Beans (with an awesome reflection)



1 opmerking:

  1. Mooi Renske, gewoon door blijven gaan :) Alles lukt ooit wel een keer! En je doet het supergoed met alle dingen die je allemaal tegelijk doet. Snel weer een keer afspreken xx Gwen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...